לא שוכחים. זוכרים נכון: כל מה שצריך לדעת על פרסום מודעת אזכרה בידיעות

אובדן של אדם יקר משנה את החיים. גם כשהזמן עובר, הזיכרון נשאר – חי, נושם ונוכח. אחת הדרכים המכובדות והמקובלות לשמר את הזיכרון היא באמצעות מודעת אזכרה בעיתון. רבים בוחרים לפרסם מודעת אזכרה בעיתון "ידיעות אחרונות", אחד מהעיתונים הנפוצים והמכובדים בישראל, כדי ליידע, לשתף, ולכבד את המעמד החשוב הזה.

אז מה כוללת מודעת אזכרה, למה דווקא בעיתון, ואיך עושים את זה בצורה נכונה ומכובדת? הנה כל מה שצריך לדעת – בלי לחץ, ועם הרבה לב.


📌 מהי מודעת אזכרה?

מודעת אזכרה היא מודעה שמתפרסמת בעיתון לציון מועד האזכרה – שנה, שלוש, שבע או כל מועד אחר שבו המשפחה בוחרת להתכנס ולהזכיר את יקירם. המטרה של מודעת האזכרה היא כפולה: מצד אחד להודיע לקרובים, חברים, קולגות ושכנים על מועד האזכרה, ומצד שני לשמר את הזיכרון בפומבי – מתוך כבוד, הערכה ואהבה.

מודעות כאלה מופיעות במדור המודעות האבלות של העיתון, לצד מודעות פטירה, גילוי מצבה, תודות וכדומה.


למה לפרסם דווקא בידיעות אחרונות?

ידיעות אחרונות הוא מהעיתונים הנקראים ביותר בארץ, הן בגרסה המודפסת והן באתר האינטרנט שלו. פרסום בידיעות מבטיח חשיפה רחבה, רצינות, ואמינות.

בין אם המנוח היה אדם מוכר בקהילה ובין אם מדובר בפרסום המיועד לקרובים בלבד – המודעות בידיעות מתקבלות בהמון כבוד וזוכות לתשומת לב, בניגוד לפרסומים אקראיים ברשתות החברתיות.

בנוסף, למשפחות רבות יש קשר רגשי לעיתון, במיוחד כאשר מדובר באנשים מדור ותיק יותר, שראו בעיתון מדי יום חלק מהשגרה.


איך צריכה להיראות מודעת אזכרה?

מודעת אזכרה סטנדרטית כוללת את המרכיבים הבאים:

  • שם הנפטר/ת המלא
  • תאריך הפטירה העברי והלועזי
  • שנת הפטירה (למשל: במלאת שנה לפטירתו)
  • מועד ומיקום האזכרה – בית עלמין, אולם, כתובת וכו'
  • שמות בני המשפחה המזמינים – לרוב “המשפחה”, אך לעיתים גם רשימה אישית יותר
  • לעיתים ניתן לצרף פסוק קצר, מילים אישיות, או הקדשה.

הנוסח שומר לרוב על טון מכובד, ענייני ורגיש. אפשר כמובן להוסיף נופך אישי – כל עוד זה נעשה ברוח מכובדת ובמסגרת מגבלות המקום.


איך מפרסמים בפועל?

השלב הראשון הוא להכין את הטקסט שברצונכם לפרסם. לא בטוחים איך לנסח? לרוב, חברות שמתמחות בפרסום מודעות אבל יסייעו בניסוח מהיר ונכון.

לאחר מכן:

  1. פונים למחלקת המודעות של ידיעות אחרונות (ישירות או דרך חברה מתווכת).
  2. בוחרים את גודל המודעה וסוג העימוד – טור רגיל, מסגרת, עם או בלי תמונה.
  3. מקבלים הצעת מחיר בהתאם לגודל ולמיקום.
  4. מאשרים להדפסה ביום הרצוי – בדרך כלל יום-יומיים לפני מועד האזכרה.
  5. מקבלים עותק להגהה, ולאחר אישור – המודעה מתפרסמת.

אם תרצו, ניתן גם לפרסם בגרסת הדיגיטל של העיתון, וכך לאפשר לקרובים בחו"ל או למי שלא קורא עיתון מודפס לראות את ההודעה.


כמה זה עולה?

מחיר של מודעת אזכרה בעיתון משתנה לפי גודל, סוג המודעה, יום הפרסום (שישי, למשל, יקר יותר), וכמות התווים. טווח המחירים נע לרוב בין 400 ל-1,200 ש"ח למודעה סטנדרטית.

חברות המודעות גובות לעיתים תשלום נוסף בעבור ניסוח, עימוד, או שירות מזורז – אך גם חוסכות זמן וטעויות.


סיכום – זיכרון שמכובד גם במילים

מודעת אזכרה היא לא סתם טקס. זו דרך להנציח, לכבד ולהזמין את הקרובים לזכור יחד. בעידן שבו הכול קורה מהר ובדיגיטל, יש משהו מיוחד ומכובד בעצירה – ופרסום מודעה בעיתון הוא חלק מהעצירה הזו.

בין אם מדובר באזכרה לשנה או לציון 30 שנה לזכרו של אדם יקר, מודעת אזכרה בידיעות אחרונות משדרת כבוד, רצינות והמשכיות – בדיוק כמו שהיינו רוצים לזכור.

רוצה לפרסם מודעת אבל בעיתון יומי מהמובילים בישראל ?
לעיתון ידיעות אחרונות חשיפה ותפוצה מהגדולות בארץ לפרסום מודעות אבל.
זו הסיבה שפרסום מודעות אבל בעיתון ידיעות הינה יעילה במיוחד עבור משפחות המעוניינות לשמר את זיכרון יקיריהם ועבור ארגונים וחברות המעוניינים להשתתף בצער משפחות עובדים שנפטרו או לכבד עובד שיקירו נפטר.

ברגעים הקשים ביותר אנו מציעים לכם שרות פרסום מודעת אבל באמצעות צוות מומחה וזמין 24/7 על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לפרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות, בכל שעה ביום.

מדור מודעות אבל יורד לדפוס בשעה 21:50 בכל יום לפרסום למחרת בבוקר

המחיר נקבע רק עפ גודל המודעה באינטשים או ס"מ

ביום חול מחיר לאינטש 685 ש"ח לאינטש +מעמ

ביום שישי מחיר לאינטש 870 ש"ח לאינטש +מעמ

צוות שלנו זמין עבורכם 24 שעות טלפונית לכל שאלה

ניתן להוסיף לוגו ונהוג בדרך כלל לחברות וארגונים לפרסם מודעה עם לוגו.

זמינות תמידית ,שירות אישי ומקצועי.

עיתון ידיעות אחרונות הוא הנפוץ והקריא ביותר במיוחד בפרסום מודעות אבל.