יתרונות פרסום מודעות אבל בעיתון ידיעות אחרונות

כאשר אדם אהוב נפטר, המשפחה נאלצת להתמודד לא רק עם כאב רגשי עמוק אלא גם עם סדרת סידורים טכניים שצריכים להתבצע בתוך זמן קצר. אחד מהצעדים הראשונים והחשובים ביותר בתקופה רגישה זו הוא פרסום מודעת אבל. המטרה של מודעה כזו היא ליידע את הציבור, החברים, בני המשפחה הרחוקים, הקולגות והקהילה הרחבה על פטירתו של אדם יקר, ועל מועד ההלוויה והשבעה. אחת הבחירות הפופולריות והיעילות ביותר בישראל לפרסום מסוג זה היא עיתון "ידיעות אחרונות" – עיתון יומי נפוץ, ותיק ומוכר, שזוכה לתפוצה רחבה במיוחד.

ידיעות אחרונות נחשב לעיתון הנקרא ביותר במדינה כבר עשרות שנים. מדובר בעיתון שמגיע מדי בוקר לבתי אב, משרדים, מוסדות ציבוריים, בתי חולים, בתי קפה ועוד. בזכות תפוצתו הארצית, הפרסום בו מבטיח חשיפה רחבה של המודעה – לא רק לאנשים מהמעגל הקרוב של הנפטר, אלא גם למכרים ותיקים, חברים מהעבר, קולגות שלא שמרו על קשר, ואפילו שכנים או אנשי קהילה שמעוניינים לחלוק כבוד אחרון. המודעה מתפרסמת במדור ייעודי למודעות אבל, ובכך מקבלת חשיפה בולטת בעמודים ייעודיים שמיועדים בדיוק למטרה זו.

אחד היתרונות המרכזיים בפרסום מודעת אבל בידיעות אחרונות הוא זמינות הפרסום. העיתון מתפרסם מדי יום – כולל ימי שישי, שבת וחגים – וניתן להכניס מודעה בהתראה קצרה מאוד, לעיתים בתוך שעות ספורות. משמעות הדבר היא שגם כאשר ההלוויה מתקיימת זמן קצר לאחר הפטירה, ניתן להספיק לפרסם מודעה שתגיע בזמן הנכון לקוראים ותאפשר להם להשתתף. זהו יתרון קריטי, במיוחד כשמדובר במשפחה שרוצה לאפשר לכמה שיותר אנשים לחלוק כבוד אחרון לנפטר.

בנוסף לכך, ישנה אפשרות לפרסם את מודעת האבל גם בפורמט דיגיטלי – באתר Ynet, הפלטפורמה האינטרנטית של העיתון. כך ניתן להרחיב את טווח החשיפה גם לקוראים שאינם נחשפים לעיתון המודפס. מדובר בכלי אפקטיבי במיוחד כאשר יש בני משפחה או חברים מחו"ל, צעירים או אנשים שחיים באזורים שונים בארץ, ואינם מגיעים לעיתון הפיזי מדי בוקר. שילוב המודעה בדיגיטל מאפשר שיתוף מהיר בווטסאפ וברשתות החברתיות, גישה מכל מכשיר, והוספת תגובות או איחולי תנחומים מקוונים – דבר שמוסיף מימד אנושי נוסף למודעה.

המודעות עצמן בידיעות אחרונות מעוצבות בצורה מקצועית, עם אפשרות לבחירה בין מספר גדלים וסגנונות. ניתן לבחור בין מודעה בסיסית לבין מודעה רחבה או מודעת עמוד – הכל בהתאם לרצון ולתקציב של המשפחה. צוות העיתון מסייע בניסוח המודעה, מבצע הגהה, ודואג שהטון והסגנון יהיו תואמים למעמד – מכובד, רגוע, ומבוסס על שפה תקנית ונעימה. המודעה יכולה לכלול פסוק תנ"כי, הקדשה אישית, או פשוט טקסט ענייני עם פרטי הלוויה, כתובת השבעה ופרטי קשר.

גם מבחינת עלויות, ניתן להתאים את מודעת האבל לצורכי המשפחה. המחירים משתנים בהתאם לגודל, יום הפרסום (שישי ושבת יקרים יותר), והאם נבחר גם פרסום דיגיטלי. חשוב לדעת שישנה גמישות, ושאפשר לבנות מודעה שתהיה גם מכובדת וגם נגישה כלכלית, ללא צורך בהוצאה מיותרת.

עבור משפחות רבות, פרסום בידיעות אחרונות הוא גם עניין רגשי וסמלי. זהו עיתון שבן המשפחה המנוח אולי קרא מדי יום, שמלווה את חייהם של אזרחים רבים בישראל לאורך עשורים. האפשרות לראות את שמו של יקירם מתפרסם בין דפי העיתון – במיקום מרכזי, לצד שמות אחרים – מעניקה תחושת סגירה מסוימת, כבוד אחרון, ומקום של כבוד בזיכרון הציבורי.

לסיכום, פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות מציע שילוב אידיאלי בין תפוצה רחבה, שירות מקצועי, אפשרות לפרסום מהיר, התאמה אישית ותחושת כבוד והנצחה. עבור משפחות שמעוניינות ליידע את הקהל הרחב על האובדן, לאפשר השתתפות בהלוויה, ולכבד את זכרו של הנפטר בדרך מכובדת ומכבדת – זוהי בחירה בטוחה, ראויה ונכונה.

רוצה לפרסם מודעת אבל בעיתון יומי מהמובילים בישראל ?
לעיתון ידיעות אחרונות חשיפה ותפוצה מהגדולות בארץ לפרסום מודעות אבל.
זו הסיבה שפרסום מודעות אבל בעיתון ידיעות הינה יעילה במיוחד עבור משפחות המעוניינות לשמר את זיכרון יקיריהם ועבור ארגונים וחברות המעוניינים להשתתף בצער משפחות עובדים שנפטרו או לכבד עובד שיקירו נפטר.

ברגעים הקשים ביותר אנו מציעים לכם שרות פרסום מודעת אבל באמצעות צוות מומחה וזמין 24/7 על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לפרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות, בכל שעה ביום.

מדור מודעות אבל יורד לדפוס בשעה 21:50 בכל יום לפרסום למחרת בבוקר

המחיר נקבע רק עפ גודל המודעה באינטשים או ס"מ

ביום חול מחיר לאינטש 685 ש"ח לאינטש +מעמ

ביום שישי מחיר לאינטש 870 ש"ח לאינטש +מעמ

צוות שלנו זמין עבורכם 24 שעות טלפונית לכל שאלה

ניתן להוסיף לוגו ונהוג בדרך כלל לחברות וארגונים לפרסם מודעה עם לוגו.

זמינות תמידית ,שירות אישי ומקצועי.

עיתון ידיעות אחרונות הוא הנפוץ והקריא ביותר במיוחד בפרסום מודעות אבל.