חשיבות פרסום מודעת אבל בעיתון ארצי

סיימתם לארגן ולתאם את סידורי הלוויה. החלטתם היכן תתקיים הלוויה ומתי ועכשיו נדרש לפרסם הודעה לציבור הרחב. המטרה של הפרסום הינה ליידע מכרים, בני משפחה, קרובים וחברים שהכירו את הנפטר אודות דבר מותו ולאפשר להם לקחת חלק בדרכו האחרונה.

פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות שהוא עיתון ארצי נועדה להודיע לציבור אודות מותו של הנפטר לרוב על ידי בני משפחתו ומוקירי ליבו בין אם אותו אדם נפטר משיבה טובה או בטרם עת מסיבות כאלה ואחרות. מודעת האבל מתפרסמת בסמוך למועד ההלוויה של הנפטר ומטרתה לזמן את העגל הקרוב והרחוק של הנפטר להלוויה ולכבד את זכרו וכן להשתתף בצער המשפחה.

למה כדאי לפרסם מודעת אבל בעיתון ארצי?

פרסום מודעת אבל בעיתון ארצי הינה דרך ראויה ומכובדת להודיע לציבור רחב של אנשים בכל רחבי הארץ על פטירתו של אדם ולסייע למשפחות השכולות לקבל מילות תנחומים מאנשים רבים ולחלוק כבוד לנפטר. עיתונים בתפוצה ארצית מתאפיינים בקהל רחב בעל רקע אישי, חברתי ומקצועי מגוון ופרסום המודעה מגדיל את הסיכוי להגיע למעגלים קרובים ורחוקים שהכירו את הנפטר במהלך חייו.

במקרים מסוימים המשפחות השכולות בוחרות לפרסם מודעה גם בעיתונים מקומיים מה שמבטיח להגיע בצורה מיטבית הן לקהל מקומי, בקהילתו של הנפטר והן לקהל רחב יותר ברחבי הארץ.

זו הסיבה שהרבה בוחרים לפרסם מודעת אבל בידיעות אחרונות

בעידן שבו רבים מהעיתונים הארציים חווים סוג של רעידת אדמה ומאבדים נתחי שוק ממשיך "ידיעות אחרונות" לשמור על מעמדו כערוץ תקשורת משפיע ומשמעותי ולשמור על קהל מינויים ותיק ונאמן. פרסום מודעת אבל ב"ידיעות אחרונות" מבטיח תפוצה יומית אפקטיבית שמגיעה לכ- 400,000 מנויים וחשיפה רחבה ואיכותית הן באזור מרכז הארץ והן בפריפריות.

התפוצה הרחבה מבטיחה הן מיקסום חשיפה של מודעת האבל והן יידוע אפקטיבי של קהל הקוראים, שיקבל את כל הפרטים הנדרשים אודות הלוויה והשבעה בבית המשפחה האבלה. מעבר לפרסום לציבור יש כאן משמעות גם לתת מקום לכאב, לזיכרון ולאהבה שרוכשת המשפחה לקרוב שנפטר.

מה היתרונות בפרסום מודעת אבל בידיעות אחרונות?

עיתון ידיעות אחרונות הינו בעל מוניטין ידוע של עיתון ותיק ומוביל במדינה. העיתון מופץ לקהל מגוון ועצום של למעלה מ- 400,000 מנויים והוא ידוע כעיתון הארצי עם החשיפה הגבוהה ביותר. מנוייו הוותיקים נמצאים הן בפריפריות והן במרכז הארץ מה שמבטיח שמודעת האבל תגיע לכמה שיותר אנשים במעגלים הקרובים והרחוקים של הנפטר שליוו אותו במהלך חייו והיה לו קשר עימם.

העיתון ידיעות אחרונות הינו בעל תדמית אמינה, איכותית ויוקרתית והוא נחשב לעיתון מקצועי שהציבור רוכש בו אמון גבוה. מודעת אבל בידיעות אחרונות מופיעה בפורמט איכותי ובהיר ומתפרסמת בין עמודי החדשות היוקרתיים ובין כתבות שונות בעמודים ראשיים כך שהיא זוכה לתשומת לב גבוהה בקרב הקוראים. ניתן לפרסם מודעת אבל הן במהלך ימות השבוע והן במוסף סוף השבוע.

העיתון מעמיד לטובת הנושא צוות מומחים שמלווה את פרסום מודעות האבל ומסייע למשפחות לבחור את התוכן וסגנון המודעה. בפני המשפחות יש מספר תבניות למודעות עם נסחים וגדלים שונים על מנת שיוכלו לבחור את המודעה המתאימה ביותר ולהתאים אותה לצרכיהן.

גם בתקופה הדיגיטלית בה אנו חיים כשאנו עדים להתערערות מקומם של העיתונים הכתובים, מצליח עיתון "ידיעות אחרונות" לשמר את מקומו כמוביל שוק ומשפיען תקשורתי ומכאן מהווה צינור חשיפה חשוב גם לתחום מודעות האבל.

מה חשוב לדעת על פרסום מודעת אבל ועל מה אסור לוותר?

מודעת אבל מתפרסמת לרוב על ידי המשפחה האבלה זמן קצר לפני קיום הלוויה.

במקרים מסוימים, הגורם שמפרסם את המודעה הינם חברים או קולגות לעבודה של הנפטר שמפרסמים מודעה לזכרו (מודעת השתתפות בצער) ועל מנת לחלוק כבוד עם משפחתו.

פרסום מודעת אבל הינו משימה שדורשת דיוק, הקפדה על פרטים וכל זאת ברמת רגישות גבוהה. הבחירה במילים היא חיונית על מנת להעביר מסר מכבד והולם שיעביר את הצער והאהבה של המשפחה על האובדן.

למודעות האבל יש מבנה ונוסח די קבוע ורק מעטים בוחרים לשנות את המבנה. המודעה מעוצבת בצבעי שחור לבן, בפונט בו נוהג העיתון להשתמש שהינו מינימליסטי ואחיד וברוחב של שני טורים לפחות.

במודעת אבל חשוב להקפיד על מראה אחיד של המודעה ובשל מהות התוכן, העיצוב כאן נדחק יותר לשוליים ללא שימוש בגרפיקה מיוחדת. האחידות באה לידי ביטוי גם בטקסט עצמו ובשימוש במשפטים מובנים.

לשם פרסום מודעת אבל נדרש דיוק והקפדה על הפרטים תוך רגישות גבוהה לסיטואציה.

על המודעה להיות ברורה ומכבדת ולהכיל את כל הפרטים הנדרשים בכלל זה ובאופן בולט לעין: שם המלא של הנפטר, שעת הלוויה ומיקומה וכן מקום השבעה ושמות האבלים כולל פרטים ליצירת קשר לפי הצורך.

הבחירה בנוסח מודעת האבל הינו חשוב על מנת להצליח להעביר ברגישות את הכאב והאהבה של משפחת הנפטר. המשפחות שולחות את נוסח מודעת האבל לעיתון במייל או בווטסאפ ומקבלות מודעה מעוצבת להגהה. חשוב לקבל את אישורה הסופי של המשפחה טרם פרסום מודעת האבל.

רוצה לפרסם מודעת אבל בעיתון יומי מהמובילים בישראל ?
לעיתון ידיעות אחרונות חשיפה ותפוצה מהגדולות בארץ לפרסום מודעות אבל.
זו הסיבה שפרסום מודעות אבל בעיתון ידיעות הינה יעילה במיוחד עבור משפחות המעוניינות לשמר את זיכרון יקיריהם ועבור ארגונים וחברות המעוניינים להשתתף בצער משפחות עובדים שנפטרו או לכבד עובד שיקירו נפטר.

ברגעים הקשים ביותר אנו מציעים לכם שרות פרסום מודעת אבל באמצעות צוות מומחה וזמין 24/7 על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לפרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות, בכל שעה ביום.

מדור מודעות אבל יורד לדפוס בשעה 21:50 בכל יום לפרסום למחרת בבוקר

המחיר נקבע רק עפ גודל המודעה באינטשים או ס"מ

ביום חול מחיר לאינטש 685 ש"ח לאינטש +מעמ

ביום שישי מחיר לאינטש 870 ש"ח לאינטש +מעמ

צוות שלנו זמין עבורכם 24 שעות טלפונית לכל שאלה

ניתן להוסיף לוגו ונהוג בדרך כלל לחברות וארגונים לפרסם מודעה עם לוגו.

זמינות תמידית ,שירות אישי ומקצועי.

עיתון ידיעות אחרונות הוא הנפוץ והקריא ביותר במיוחד בפרסום מודעות אבל.